324
323
322
321
320
319
318
317
316
315
314
313
312
311
310
309
308
307
306
305
304
303
302
301
300
299
298
297
296
295
294
293
292
291
290
289
288
287
286
285
284
283
282
281
280
279
278
277
276
275
274
273
272
271
270
269
268
267
266
265
264
263
262
261
260
259
258
257
256
255
254
253
252
251
250
249
248
247
246
245
244
243
242
241
240
239
238
237
236
235
234
233
232
231
230
229
228
227
226
225
224
223
222
221
220
219
218
217
216
215
214
213
212
211
210
209
208
207
206
205
204
203
202
201
200
199
198
197
196
195
194
193
192
191
190
189
188
187
186
185
184
183
182
181
180
179
178
177
176
175
174
173
172
171
170
169
168
167
166
165
164
163
162
161
160
159
158
157
156
155
154
153
152
151
150
149
148
147
146
145
144
143
142
141
140
139
138
137
136
135
134
133
132
131
130
129
128
127
126
125
124
123
122
121
120
119
118
117
116
115
114
113
112
111
110
109
108
107
106
105
104
103
102
101
100
99
98
97
96
95
94
93
92
91
90
89
88
87
86
85
84
83
82
81
80
79
78
77
76
75
74
73
72
71
70
69
68
67
66
65
64
63
62
61
60
59
58
57
56
55
54
53
52
51
50
49
48
47
46
45
44
43
42
41
40
39
38
37
36
35
34
33
32
31
30
29
28
27
26
25
24
23
22
21
20
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Licence Creative Commons
 
 Descarregar en Pdf 

 Descarregar en Pdf 


28 de juny 2019

SEXE I SOCIETAT.
El desinteressat mecenes de Karlitus -i diem desinteressat perquè mai no es mira ni un dibuix de la revista- és l’home que ha tingut la vida sexual més intensa d’Espanya –exceptuant la comunitat de la Zarzuela-. Si reuníssim en una sola lletada totes les seves ejaculacions, es podria omplir un camió cisterna de llet pasteuritzada. El nostre mecenes ha fet duos, trios, quadrats, cercles i orgies varies. El més destacat de tot però, és que és verge. No se l’hi coneix dona ni home company de llit, ni animal de companyia tampoc. I això precisament és el que fa del sexe un tema tan pròxim i estimat per la humanitat. Perquè la manca de vida sexual ens agermana en la mediocritat i la mentida. Amics i amigues; la humanitat no fa sexe, la humanitat imagina sexe, ejacula d’amagat, orgasme entre coixins i després s’inventa la història de les seves imaginacions. La diferència entre l’activitat sexual real d’un mascle-femella, que diu haver tingut durant la seva vida i la seva realitat física, és tan enorme com la distància planetària a l’univers. Milions d’anys llum.
El sexe, si més no el sexe que ens interessa i excita, no te res a veure amb la gimnàstica més o menys afortunada, que practiquen els humans els dissabtes en el tàlem matrimonial. El sexe és una cèl·lula (una cèl·lula gran cal dir) que interacciona en la ret neuronal humana generadora de desitjos, imaginacions i plaers. Una mica la mateixa ret que ens fa creure en Déu o que ens conforma la nostra miserable existència pensant en una reencarnació, justa i eterna. Per resumir, el sexe com la fe i altres conquestes humanes, es puta imaginació, encara que, s’ha de reconèixer, ajuda molt.
Quan les especies s’ho passen bé sexualment, no es al copular amb la seva parella, sinó a l’imaginar que copulen de qualsevol altra manera amb qualsevol altra parella... o espècie. D’aquí la prostitució, la pornografia o el meló, que a temperatura adequada i amb un forat a mida pot servir per fer orgasmar a qualsevol.
El sexe és com la vida. La renuncia de les teves esperances. La conformitat del pobre, el miratge de la trista realitat. Els humans no volem procrear, els humans desitgem sentir-nos déus o esclaus lliurant una lluita entre les carns magres o mòrbides d’un altre. Però la cultura, la maleïda cultura, no ens permet portar als nens a l’escola, després d’haver fet un francès o un rus o –encara pitjor- un espanyol, que es fa amb còfia i calçotets llargs. El sexe, per definició es deixar-se anar. I aquí no es deixa anar ni déu perquè és pecat i fa vergonya.
Conclusió pràctica; no us fieu de la gent que us explica aventures sexuals. Senzillament les han imaginat mentre s’excitaven manualment un aparell més o menys atrofiat. Per concloure encara més clarament: Aquests que fanfarronegen de grans experiències sexuals orgàstiques reals, són gent com nosaltres. Ni un pam de net.

TÍTOL SEGONA PÀGINA: ABÚS DE PODER

El triangle és la primera figura representativa de l’opressió dels poderosos sobre la humanitat; una cúpula que descansa el seu pes sobre la base. Mentre la figura geomètrica va aplicar-se a la construcció, no hi havia problema. Gràcies a aquests 180 graus que sumen els tres angles, podem admirar sense remordiments, piràmides majestuoses que van costar la vida a milers i milers d’esclaus. Una premonició. Perquè la societat, i més concretament el poder, va adaptar la teoria triangular per passar a dominar el món. A hores d’ara, un triangle és el poder del diner o de la llei o de les armes que descansa sobre un poble oprimit. El que està a dalt, oprimeix el que va per sota i així successivament.
Els pares oprimeixen als fills, els homes a les dones, patrons a obrers, bancs a pobres, policia a manifestants, exercit a insurrectes, blancs a ètnies, polítics a pobles, estats a minories, multinacionals, nacions grans i riques a nacions petites i pobres, esglésies a fidels... I Déu, trinitari, amb el seu triangle guarnint-li la testa, ens fot a tots nosaltres.
Si alguna vegada la revolució fa explotar el cim del triangle, probablement la piràmide s’escapci, però sempre queda molta pedra per sobre la base. I com la cua del llangardaix, el poder tornarà a créixer. La piràmide, és cert, cau quan es dinamita des dels fonaments. Però aleshores el que s’esmicolen són els de sempre, la base, nosaltres.
Una mala figura, aquesta del triangle perquè dóna al poder la coartada necessària. Es pura física. Si girem la figura, el triangle, caurà. Res no s’aguanta per una punta, tot necessita una base. I tenen raó. Tenen tanta raó que, quan alguna revolució ha aconseguit donar el tomb a la figura, els guanyadors no s’han dedicat a convertir el triangle en cercle, el que han fet senzillament, es pujar a la base i ocupar el lloc que abans ocupaven els altres. Sap greu de dir, però el futur és negre. Sempre hi hauran pares i homes i mestres i obrers i bancs i polítics i policia i bisbes... i molt fills de puta més que ens faran la vida impossible.

ENTREVISTA A ADA COLAU... post elixir de la veritat.
Recepta elixir: Cava català, ceba de Figueres, Carquinyolis de l’Espluga. Oli de capçanes i vi del Priorat. Es barreja, s’afegeix una càpsula de Diazepan, tres gotes de lleixiu (de Madrid) i, si es pot, es beu.
Propietats de l’elixir. Fa emergir la veritat més oculta. Un jutge el va tastar una vegada i el van expulsar de magistratura.
Passats cinc minuts, comença l’entrevista.
AC.- Em sento rara.
K.- Potser el coktel.
AC.- Mai no havia sentit aquesta lleugeresa...
K.- Segur. Començo l’entrevista, val? Com es va posar en el món dels desnonaments.
AC.- Per consciència. Al germà d’una cosina el volien fotre fora del pis. I això un Colau no ho pot permetre. Nosaltres venim dels Colau de Colau, de Castell de Castanyes. El 1714, vàrem perdre un Colau, però l’altre el tenim agafat pels collons.
K.- I per què va deixar el moviment?
AC. Estava esgotada i no volia convertir-me en un personatge públic.
K.- Prengui un altre traguet.
HO FA.
AC.- I perquè volia estar lliure per presentar-me a les municipals. Era un bon moment. Els pobres m’estimaven molt, i Podem em va portar un cistell de pomes... una temptació...
K.- I hi va caure.
AC.- Una miqueta, però de bona fe.
K.- Quin resum fa dels seu mandat com alcaldessa de Barcelona.
AC.- Fantàstic, meravellós, una passada. Tenim als poders fàctics acollonits i sempre mantenint-nos fidels a uns ideals molt coherents.
K.- Acabis el combinat, per favor...
HO FA AMB RECANÇA.
AC.- No serà droga, és que em sento estranya.
K.- No en tenim cap dubte. Però com a mínim no plora.
AC.- (CONTENTA) És veritat. En totes les entrevistes acabo plorant.
K.- I Per què? Tan dur és ser alcaldessa?
AC.- No, què va, si ploro és perquè penso que potser un dia hauré de deixar el càrrec.
K.- La veritat és que ho fa molt bé...
AC.- Ser Alcaldessa. Sí. Gracies. Ja ho sé.
K.- Volia dir plorar.
AC.- La meva àvia era actriu en una companyia d’aficionats a Sants. Era molt bona. Es va follar mitja platea del bé que plorava.
K.- Vostè va dir durant la campanya que lluitava per una Barcelona republicana...
AC.- Sí, i tant, és que jo sóc molt republicana. El meu avi, el marit cornut de l’actriu, també era un republicà convençudíssim... de la Lliga.
K.- Però per mantenir l’alcaldia ha pactat amb Socialistes i Ciutadans i no són gaire republicans.
AC.- No me’n parli. He tingut un disgust. Amb el que m’estimo al Pasqual Maragall...
K.- Vol dir l’Ernest.
AC.- Sí potser sí. Els Maragall en general. Molt bona família.
K.- I doncs? Ell havia guanyat...
AC.- Mira carinyo, jo seré tot el republicana que calgui i tot el demòcrata que faci falta, però a mi l’alcaldia no me la treu ni déu... Està bona aquesta beguda.
K.- No en prengui més, en realitat és un elixir de la veritat.
AC.- (DESESPERADA, PLORANT) HOOOOO! Ho nego tot, nego tot el que hagi pogut dir... Com pot fer-me una cosa així? No sap que tinc fills, quin disgust tindran les pobres criatures si saben qui és sa mare!
La deixem plorant.
Precedent
Següent
Mots Clau : Sexe i societat. Humanitat. Déu. Poder. Revolució. Entrevista Colau. Maragall. Socialistes i Ciutadans